Всеукраїнська академічна спілка є членом Європейської асоціації міжнародної освіти (EAIE - European Association for International Education; Netherlands (ID 152691), Нідерланди, Амстердам), що об'єднує провідні навчальні заклади і науково-освітні організації не лише Європи, але і всього світу, і акредитованої при Європейської Комісії в якості незалежного експерта в сфері освіти.
Всеукраїнська академічна спілка розвиває всебічну співпрацю:
1. З урядовими структурами різних країн;
2. З неурядовими структурами і громадськими організаціями різних країн;
3. З міжурядовими структурами і проектами;
4. З міжнародними громадськими організаціями;
5. З вищими навчальними закладами різних країн.
1. З урядовими структурами різних країн;
2. З неурядовими структурами і громадськими організаціями різних країн;
3. З міжурядовими структурами і проектами;
4. З міжнародними громадськими організаціями;
5. З вищими навчальними закладами різних країн.
Основні напрямки міжнародного співробітництва, в якому бере участь Спілка:
1. Забезпечення академічного і професійного визнання освітніх кваліфікацій в різних країнах;
2. Забезпечення мобільності вчених, педагогів та студентів;
3. Підвищення якості та ефективності освіти в різних країнах;
4. Сприяння розвитку контактів між навчальними закладами різних країн;
5. Розвиток інструментів Болонського процесу у різних країнах;
6. Належне і ефективне впровадження системи ЕКТС у вищих навчальних закладах різних країн;
7. Належне і ефективне впровадження документів «Европасс» в освітню практику навчальних закладів різних держав;
8. Реалізація наукових і освітніх програм;
9. Сприяння заінтересованим особам в отриманні освіти у зарубіжних вищих навчальних закладах;
10. Сприяння широкому розвитку дистанційних форм навчання;
11. Сприяння навчальним закладам, ученим, проектним організаціям і групам в отриманні міжнародних грантів на розвиток.
1. Забезпечення академічного і професійного визнання освітніх кваліфікацій в різних країнах;
2. Забезпечення мобільності вчених, педагогів та студентів;
3. Підвищення якості та ефективності освіти в різних країнах;
4. Сприяння розвитку контактів між навчальними закладами різних країн;
5. Розвиток інструментів Болонського процесу у різних країнах;
6. Належне і ефективне впровадження системи ЕКТС у вищих навчальних закладах різних країн;
7. Належне і ефективне впровадження документів «Европасс» в освітню практику навчальних закладів різних держав;
8. Реалізація наукових і освітніх програм;
9. Сприяння заінтересованим особам в отриманні освіти у зарубіжних вищих навчальних закладах;
10. Сприяння широкому розвитку дистанційних форм навчання;
11. Сприяння навчальним закладам, ученим, проектним організаціям і групам в отриманні міжнародних грантів на розвиток.