Субота, 04.05.2024, 11:07
Вітаю Вас Гість | RSS

Міжнародний інститут Дистанційної освіти

У 2010 році Всеукраїнська академічна спылка планує запустити серйозний освітній проект, покликаний істотно полегшити доступ громадян України до освітніх ресурсів провідних вищих навчальних закладів Європи та світу. Назвали ми цю свою ініціативу - «Міжнародний інститут дистанційної освіти».
 
Грунтуючись на активному розвитку в освітніх системах цивілізованих держав дистанційних форм навчання та очевидною спрямованості навчальних закладів різних країн запропонувати, в рамках конкурентного міжнародного ринку освіти, свої освітні послуги громадянам іноземних держав, ми, у свою чергу, готові створити необхідні організаційні, кадрові, методичні та матеріальні умови для активної присутності та розвитку віддалених освітніх методик провідних вищих навчальних закладів світу в Україні.
 
Крім того, в Україні, яка прагне до всебічної інтеграції з Європейським Союзом та розвитку найтіснішого конструктивної взаємодії з іншими державами світу, великий інтерес до іноземних освітніх ресурсів.
 
Реалізація такого предметного інтересу українського суспільства до кращих зразків закордонних освіти не тільки істотно підвищить рівень фактичної свободи громадян найбільшої держави Європи, різноманітить їх вибір на ринку освітніх послуг, дозволить їм істотно поліпшити якість своїх знань, збагатить їх кругозір відомостями про культуру, звичаї та історії інших країн, але й забезпечить академічну і професійну мобільність громадян України, а в цілому - сприятиме взаємопроникнення освітніх традицій різних країн та підвищенню рівня національного української освіти.
 
Багато хто, відомі якістю своїх освітніх послуг, навчальні заклади зарубіжних держав, з одного боку, розширюючи, за допомогою дистанційних технологій навчання, географію своєї діяльності, разом з тим, не бажають поступатися високим рівнем якісного змісту освітнього процесу. Поєднання такого роду двох прагнень можливо виключно за допомогою створення тем або іншим навчальним закладом віддалених центрів дистанційної освіти в іноземних державах.
 
По суті справи, бажаючи забезпечити якість своєї освіти, серйозним навчальним закладом навряд чи зможе задовольнятися лише ресурсами віртуального спілкування зі студентом через всесвітню мережу Інтернет, не маючи можливості заздалегідь оцінити рівень його початкової підготовки, оперативно коректувати траєкторію навчання, безпосередньо контролювати рівень і характер засвоєння ним тієї чи іншої інформації, своєчасно забезпечувати процес навчання консультаціями та методичними рекомендаціями, належно оцінювати рівень знань і документально супроводжувати весь процес навчання та його оплати (у разі отримання платної освіти). Таку організаційно-методичну і контрольну роботу, безпосередньо за місцем проживання або вільного доступу іноземних студентів, в змозі здійснювати добре організовані і належно забезпечені віддалені центри дистанційного навчання навчальних закладів різних країн.
 
Самостійне створення таких віддалених центрів - справа досить складне і дороге, саме тому такого роду масштабно функціонуючих дистанційних структур іноземних ВНЗ в Україні немає.
 
Разом з тим, в рамках проекту «Міжнародний інститут дистанційної освіти», Всеукраїнська академічна спілка готова запропонувати зацікавленим закордонним навчальним закладами наступні можливості: 

1. Організація викладання потенційним студентам мови, на якому проводиться навчання у відповідних навчальних закладах з подальшим проведенням офіційних іспитів у рамках тестування з міжнародно-визнаних стандартів оцінки рівня знання мови (наприклад, - TOEFL, IELTS, CAE, CPE, DELF / DALF, ZDF, Test DAF, DSH, SAT I / SAT II GRE, GMAT та ін);
2. Організація попереднього викладання (підготовчих курсів) і перевірки базових знань (іспитів) майбутніх студентів з освітнім дисциплін, орієнтування в яких на певному рівні необхідно для вступу до вищого навчального закладу;
3. Організація прийому та легалізації необхідних для вступу до відповідних закладів документів, здійснення діловодства та контролю над документообігом і відправкою необхідних документів до навчального закладу;
4. Формування команди викладачів-консультантів з числа професорсько-викладацьких складів провідних навчальних закладів України, що володіють вченими ступенями та науковими званнями у відповідних галузях науки, здатних оперативно супроводжувати (читання додаткових лекцій, проведення семінарських і практичних занять, консультування і т.д.) освітній процес ;
5. Технічне і організаційне забезпечення інтерактивного отримання навчального матеріалу з-за кордону (читання лекцій, вивчення літературних джерел, проведення інтернет-конференцій, опитувань, іспитів), а також дистанційних форм контролю за рівнем знань і своєчасністю виконання навчальних програм студентами;
6. Організація приїзду та належного прийому іноземних педагогів, прослуховування студентами їх лекцій, проведення семінарських і практичних занять, іспитів;
7. Видання в Україні необхідних підручників, методичних матеріалів та інших літературних джерел, що забезпечують навчальних процес;
8. Організація необхідних умов для здійснення студентами самостійної роботи;
9. Організація, при необхідності, приїзду студентів безпосередньо в іноземну вищий навчальний заклад (у місце знаходження його юридичної адреси), в якому він проходить навчання;
10. Організація і реалізація міжнародних програм забезпечення мобільності студентів, педагогів і вчених;
11. Організація і проведення інших заходів, супутніх навчального процесу або супроводжуючих його.
 
Юридичне оформлення процедури реалізації дистанційних освітніх програм іноземних навчальних закладів на базі Всеукраїнської академічної спілки можливо шляхом укладання між навчальним закладом і Академічною спілкою базової угоди (договору) і оформлення відповідної представницької довіреності на вчинення певних дій з дистанційного організаційно-консультаційного супроводу освітнього процесу. 
 
Організація дистанційного навчання в Україні за освітніми програмами зарубіжних вищих навчальних закладів не спричиняє для них необхідності будь-яких фінансових витрат, здійснюється Академічною спілкою на власній майновій базі, за рахунок власних коштів і доходів, одержуваних від надання організаційних, методичних та консультаційних послуг. 
 
В даний час Всеукраїнська академічна спілка веде активні консультації і переговори з кількома європейськими навчальними закладами на предмет організації в Україні механізмів дистанційного навчання за їх освітніх програм. 
 
Також Всеукраїнська академічна спілка офіційно пропонує зацікавленим вищим навчальним закладам іноземних держав приєднатися до організованій системі дистанційної освіти та запропонувати свої освітні програми на галузевому ринку України та інших держав колишнього СРСР. 

Пошук
Генеральні партнери
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz