Субота, 04.05.2024, 21:53
Вітаю Вас Гість | RSS

Електрона карта ЄКТС

Відповідно до ситуації, що, в процесі реалізації інструментів Болонського процесу, в Європі практикою, гарантом найбільш повної прозорості освітніх процесів та достовірності інформації про них у будь-якому ВНЗ є, так звана, «Електронна карта ЕКТС» - докладна і відповідним чином систематизована інформація про освітньому процесі по кожній спеціальності, розміщена на офіційному сайті ВНЗ. Електронна карта ЕКТС є необхідною умовою для придбання навчальним закладом «ЕКТС - лейбла» - спеціального знака, присвоюється Європейською Комісією ВНЗ, які пройшли акредитацію як навчального закладу, належно впровадила ЕКТС і забезпечує високий рівень освіти. Електронна карта ЕКТС кардинально сприяє тому, щоб диплом відповідного ВНЗ і рівень кваліфікації володаря диплома були зрозумілі за межами України і на академічному і на професійному рівні і отримали необхідні підстави для юридичного та функціонального визнання. Електронна карта ЕКТС покликана інформаційно підтримувати і доповнювати DS, забезпечувати його легітимність.

Електронна карта ЕКТС формулюється англійською мовою (або на одному з інших основних європейських мов) і повинна містити наступні докладні відомості: 

1. Найменування навчального закладу, рік його заснування;

2. Керівництво ВНЗ; 

3. Перелік та копії дозвільних документів на ведення освітньої діяльності;

4. Дані про європейські та міжнародної акредитації, а також міжнародних програмах, в яких бере участь ВНЗ; 

5. Повний перелік всіх факультетів, відділень і спеціальностей, а також дані про освітні кваліфікацій (бакалавр, спеціаліст, магістр, кандидат наук, доктор наук, Ph.D.і т.д.), за програмами яких готують студентів у ВНЗ;

6. Загальна кількість педагогів у ВНЗ, аспірантів, докторантів, що навчаються в поточному році студентів - з розбивкою по факультетах, відділеннях, спеціальностями; 

7. Загальна кількість педагогів, що володіють вченими ступенями і званнями з розбивкою по факультетах, відділеннях, спеціальностями;

8. Дані про значні досягнення окремих педагогів, студентів та випускників; 

9. Дані по кожному факультету:

9.1. Кількість і перелік відділень; 

9.2. Кількість спеціальностей;

10. Дані по кожній спеціальності: 

10.1. Загальний перелік дисциплін, що вивчаються із зазначенням загальноосвітніх та профільних предметів, обов'язкових курсів і курсів, які обираються за вибором студентів;

10.2. Загальна кількість академічних годин і кредитів ЕКТС, що припадає в рамках навчального навантаження: в цілому; на кожен предмет (дисципліну); на лекційну, семінарську, практичну та самостійну роботу студентів; 

10.3. Предметна і тимчасова періодизацію навчання студентів в рамках спеціальності, а також контрольні терміни здачі іспитів, тестів, заліків, захисту курсових, дипломних та інших кваліфікаційних робіт;

10.4. Числова і літерна система оцінки знань студентів, застосовувана в рамках навчання студентів за відповідною спеціальністю; 

10.5. Досягнення ВУЗу в рамках науково-дослідної та інноваційної роботи з даної спеціальності;

10.6. Мінімально достатні і максимально можливі показники успішності в рамках освітнього процесу з даної спеціальності; 

10.7. Освітні кваліфікації (бакалавр, спеціаліст, магістр, кандидат наук, доктор наук, Ph.D.і т.д.), які студенти можуть придбати, навчаючись за даною спеціальністю, а також умови придбання кожної з освітніх кваліфікацій;

11. Дані з кожного предмета (дисципліни): 

11.1. Загальна процентна частка предмета і тимчасові періоди його викладання в загальній освітньої навантаженні за фахом;

11.2. Загальна кількість академічних годин і кредитів ЕКТС, що припадає в рамках навчального навантаження на предмет (дисципліну), з розбивкою: на лекційну, семінарську, практичну та самостійну роботу студентів; 

11.3. Коротке резюме з утримання предмета (дисципліни);

11.4. Очікуваний результат від освоєння студентами предмета (дисципліни); 

11.5. Загальна характеристика педагогічного колективу, що викладає предмет (дисципліну), із зазначенням змісту навантаження (лектор, провідний педагог, педагог, провідний семінарські або практичні заняття, методист і т.д.);

11.6. Перелік провідних педагогів, що зумовлюють результативність освоєння студентами предмета (дисципліни); 

11.7. Дані по кожному провідному педагогу:

11.7.1. П.І.Б., рік і місце народження; 

11.7.2. Короткі біографічні дані;

11.7.3. Освіта, вчені ступені та звання; 

11.7.4. Педагогічний стаж;

11.7.5. Бібліографія (книги, статті, доповіді і т.д. з зазначенням обсягів надрукованих матеріалів), на яких мовах і в яких країнах видавалися роботи; 

11.7.6. Участь у міжнародних наукових, науково-практичних конференціях, семінарах та інших форумах із зазначенням доповідей;

11.7.7. Національні та міжнародні нагороди і гранти, участь у національних і міжнародних наукових програмах; 

11.7.8. Інші відомості;

12. Опис ступеня впровадження інструментів ЕКТС-ДС і «Europass» в освітній практиці ВУЗу; 

13. Дані про участь навчального закладу у міжвузівських обмінах педагогами і студентами;

14. Дані про національну систему освіти (Національної рамці кваліфікації). 

Всеукраїнська академічна спілка готова надати сприяння ВНЗ України та зарубіжних держав у створенні і підтримці Електронних карт ЕКТС у функціональному стані за європейським стандартом.
Пошук
Генеральні партнери
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz